Product Review

Buna!!

Ieri am fost intr-o mica plimbare si am intrat la Sephora, mi-am achizitionat primul fard de pleoape de la ei.

E un violet, culoarea nu m-a prea convins, probabil am avut eu prea mari asteptari de la ea, nu e atat de pigmentata pe cat am crezut. Am platit aprox 40 de lei pe el, am achizitionat farduri de la Collection 2000 care au fost mai ieftine si mult mai pigmentate decat cel de la Sephora.


Concluzia mea e ca ma voi gandi de doua ori inainte sa mai cumpar farduri de pleoape de la Spehora.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello!

Yesterday i went for a quick shop in a near shopping center, and i stepped into Sephora.

I bought my first eye shadow from them:





Conclusion:

It's a nice dark purple color but it didn't convince me, it wasn't as strong as i thought it would be. I payed somewhere around 12 dollars for it, it's wasn't a lot but i have eye shadows from Collection 2000 which are clearly much more cheaper and i like those more.

So my final conclusion is that i will think twice before buying stuff from Sephora.

Comments

Popular Posts